הבלאגן שלי

נדמה לי שכבר שיתפתי אתכם פה בתכנית שלי לשקם את הסלון הקטן שלי ולהפוך אותו לחלל ראוי לאירוח, ולהסב את שטח הרצפה שמתחת למיטת הגלריה בחדר שינה שלי (קומת עץ עם מדרגות עליה מוקמת המיטה שלי ומתחתיה רצפת החדר פנוייה) לחדר ארונות שימושי. אני לא בטוחה מי מכם עוקב אחריי וכמה זמן, אבל בעבר העלתי לכאן תמונות של החדר שלי בתקופות שונות ושל הסלון שלנו שלא ממש היה סלון אז (אבל מן חדר ירוק עם פוסטרים וגזרי עיתון על כל הקירות). מאז השינויים היו משמעותיים ותכופים ובטח לא תמצאו קשר, גם אלו מכם שכן זכרו ועקבו. בכל אופן אני מעלה לכם כמה תמונות של המצב הנוכחי- חירייה לכל הדעות, כדי שתוכלו להעריך כשאעדכן אתם בהתפתחות היוזמה.
הסלון, מבולגן מאוד מאוד, אבל כבר היתדקם- גזרי העיתון ירדו והקיר נצבע בלבן (אין לי חשק לעשות שכבה שנייה זה מספיק בשבילי גם ככה). קיבלתי ספה קטנה מחברה שלי אלכס שבדיוק עברה דירה (הספה מכוסה בכיסוי שהיא והשותפה שלה תפרו לבד וניתן להסיר ולכבס, והיא גם נפתחת למיטה זוגית ככה שסוף סוף אוכל לארח ללילה בנוחות). הספרייה שבנישה בקיר היא ספרייה שאבא מצא לי היום ברחוב, התכנית היא לצבוע אותה בלבן. השולחן היה קודם אצלי בחדר, במקור הוא שולחן קטנטן מאיקאה אבל הנחתי עליו פלטת עץ לבנה כדי להגדיל אותו... נראה אם זה ישאר כך.
לגבי החדר- קיבלתי ארון מאלכס (זו מהספה) ואני מחליפה בו את הארון הקטן שלי שכבר כיכב בבלוג בעבר. לזה אוסיף את הסטנד הישן שלי שמצאתי ברחוב מזמן וצבעתי בלבן, ואת הסטנד החדש שלי (תמונות במהלך השיפוץ) שקניתי באיקאה השבוע במחיר מגוחך של 55 שקלים.
תתענגו על הבלאגן כי זה הולך להיכחד בהקדם!
נ.ב, עשיתי השבוע שופינג מטורף באיקאה ורציתי לשתף, אבל בסוף החלטתי שכבר אחשוף אותו בהמשך הסידור:)
שלכם, מיכל

2 תגובות:

  1. בתור מי שנהנת לסדר באופן כרוני ומעצם הפעולה, זה לא בלאגן שמגרהר אותי לסדר. זה בלאגן מגרה, בלאגן שיותר ועושים ממנו. זה בלאגן שעושה חשק לנבור. :-)

    -מירי

    השבמחק