PARIS DAY 4

לפני הכל, רומי היפה שלי התגייסה ביום חמישי האחרון [הצלמת של הבלוג, שותפתי לפריז והחברה הכי טובה שלי!!] מאחלת לך הצלחה ושירות מעניין אהובה!!! אל תשכחי שמחכים לך בבית אה?!


את היום הרביעי בפריז בילינו במוזיאון האורסיי, שהוא למעשה מוזיאון בתוך תחנת רכבת שיצאה משימוש. חוץ מזה שהמבנה עצמו מדהים, ראינו יצירות של דגה, מונה, מנה, רנואר וואן גוך במציאות, וזו חוויה די ייחודית. יצא לי לראות גם עבודות של טולוז לוטראק שהוא אמן שאני מאוד מאוד אוהבת והתרגשתי לאללה, והייתה גם תערוכה שעסקה במוות ובמרכזה גליוטינה אמיתית [!] שהייתה מלחיצה משהו אבל ממש מעניינת. אהבנו.

היה אסור לצלם בתוך המוזיאון אז צירפתי סרטון שמאגד את עיקרי הדברים:
המשכנו משם לעוד קצת שופינג וסיבובים ברחובות פריז היפה... הביטו בנוף [מקרו ואחיותיהן הצבעוניות]:
אח"כ הלכנו לבקר בקאטדרלת נוטרדאם. מוכר?
אם תסתכלו היטב בתמונה התחתונה מימין תוכלו לראות את היצורים שמתעוררים לחיים בדיסני. איזה קטע, עד שלא הייינו שם בכלל לא ידעתי שהמקום הזה קיים באמת!
ומבפנים:
בסוף היום הארוך ישבנו במן גלידרייה שנקראת "אמארו" [רומי תקני אותי אם את רואה את זה] ושתינו שוקולטה סמיכה סמיכה וסופר טעימה שחתמה את הערב בדיוק כמו שהיינו צריכות.
היה מושלם
ערב נעים לכולכם,
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה