Coco Rocha's house

במסגרת "דברים שאהבתי לאחרונה" נתקלתי בהצצה המדהימה הזו לבית של קוקו רושה דוגמנית העל! התלהבתי והחלטתי להעביר, למי שעוד לא ראה. אני מאוד מתעניינת בעיצוב פנים לאחרונה וחוטאת לא מעט בפנטזיות על איך תיראה הדירה שלי ואילו רהיטים ואקססוריז יהיו בה. צילומים מהסוג הזה מזינים את הדמיון שלי לא פעם, וחוץ מדירה הם גוררים אחריהם גם חלומות אחרים על אורח חיים מסויים. אם יהיה וגם אם לא, תראו איזה יופי:
Vogue GalleryVogue GalleryVogue GalleryVogue GalleryVogue Gallery
פינה שאהבתי במיוחד^
Vogue GalleryVogue GalleryVogue Gallery
Vogue GalleryVogue Gallery
Vogue Gallery
התמונות מכאן.
מיכל

5 תגובות:

  1. מדהים! כיף בבלוג שלך כמו שכבר אמרתי. כיף שאת מביאה גם דברים כאלה.. ותתחדשי על העליונית. מהממת!

    השבמחק
  2. וואו, אם אלה השאיפות שלך אני מקווה שפתחת תוכנית חיסכון בגיל 6 :(
    תמונות מגניבות, לגבי זו...
    http://media.vogue.com/files/2010/08/30/_DSC0459_140900940059.jpg
    אם אני מסדרת את השולחן שלי בצורה כזו, החתולה תהרוס את כל הסדר לפני שתוכל להגיד ג'ק דניאלס

    השבמחק
  3. Shira - ווואיייייייי שיא התודה!

    Dush, Macabre Doll, Standing Ovation- נכון!!!! מהמם!!!!! התאהבתי

    השבמחק