על אהבת היופי והמקום בו אופנה ועיצוב פנים נפגשם

אני חושבת שאהבה לאופנה, היא סך הכל הגדרה יותר ספציפית לאהבת האסתטיקה. אסתטיקה באה לידי ביטוי בכל תחומי החיים באופן בו אני חווה את העולם- ברגעים, במקומות, בבגדים, במילים, תנועה ובצליל, כשמילת המפתח היא הרמוניה. זו הסיבה שאני רואה קשר הדוק בין לייפף-סטייל, עיצוב פנים, אופנה, מוזיקה, שירה ואוכל. בכולם יכול לעבור החוט השקוף הזה, תמצית היופי- ההרמוניה. זו הסיבה שלמרות שזה בלוג "אופנה" בהגדרתו אני מרשה לעצמי לחרוג לעיתים קרובות ולפרסם פוסטים שאין בהם מילה או תמונה האחת בתחום. כי מדובר כאן באהבה ליופי!
אבל אם להיות מדויקים, הנה המקום בו עיצוב פנים [אהבתי בהתהוות] ואופנה [אהבתי מתמיד ולתמיד] מתחברים:




את התמונות שכאן אספתי ממזמן מכל מיני מקורות שאני לא זוכרת ולכן אין קרדיטים כרגע [תסלחו לי]
נשיקות, מיכל

4 תגובות:

  1. i love every single one of those closets <3

    www.aniab.net

    השבמחק
  2. אני ממש מסכימה איתך,וכל הנוגע לאסתטיקה-גם אני כזו,תמיד אוהבת לשנות סידורים,להוסיף ולהוריד והכי הכי-לערבב סגנונות.מתה על זה.

    השבמחק
  3. אני כל כך מתחברת לכל
    !מילה שכתבת, ניסחת זאת נהדר
    והפוסט כולו נראה כמו משהו שאני בעצמי הייתי עושה :-)
    תמונות נהדרות!

    שיהיה סופ"ש מוצלח

    השבמחק
  4. הגדרת את זה הכי טוב שרק אפשר - אהבה לאופנה היא ללא ספק אהבה לאסתטיקה.

    נהדרת!

    השבמחק