היום ליום מיון של הצבא

סלחו לי על העיניים העצומות, היה בערך 6 וחצי בבוקר... נסעתי לצריפין ליום השמה לפיקוד והדרכה. אני ממש מתרגשת למרות שיש סיכוי שיזיזו לי את הגיוס למרץ ואפילו אפריל וזה מבאס נורא. למרות שהתפקידים נראו לי מעניינים ומאתגרים ובא לי על זה לגמרי.. הנה מה שלבשתי היום:
רומי צלמה אותי גם הפעם ואני לובשת מכנסיים, נעליים וגרביונים שלה- הסוודר שלי מאדרת ממזמן תמורת 10 שקלים בלבד [ויש לו שזירות ממש יפות של חוטי כסף שלא ממש רואים] וגם הצעיף באותו המחיר משוק רמלה לוד, את התיק אבא מצא לי מזמן ברחוב והטבעות המושלמות מH&M. היה לי ממש חמים ונעים!
ערב מקסים, מיכל.

7 תגובות:

  1. אני תמיד אומרת שמי שלבושה חם ונעים בחורף, גם תמיד יפה יותר. קשה לי לראות בחורות כמעט ללא בגדים, קופאות מקור ומתפתלות בחוץ. זה הכי לא נשי בעייני!

    שרונה
    photo.fashion.passion

    השבמחק
  2. הסריג הזה פשוט מציאה!!!!!
    מהמם!!!!

    יוליה

    השבמחק
  3. חמוד לגמרי! ובהצלחה עם הצבא :)

    השבמחק
  4. הסריג מהמם! מציאה של ממש.

    השבמחק
  5. הסוודר עושה חשק לכוס שוקו/תה חם!

    בהצלחה עם המיונים! אל תתפשרי על התפקיד שלך בצבא, זאת תקופה משמעותית ושנתיים מהחיים שלך אז שווה להתאמץ קצת בשביל שהם ינוצלו בחוכמה ולתום!

    השבמחק
  6. תודה רבה, הסריג באמת היה מציאה

    CV- תודה, את צודקת והאמת שאני מאוד מרוצה כי התקבלתי לאשכול פיקוד והדרכה:)

    photo.fashion.passio- אני ממש מבינה את זה, אני שונאת את הימים שאני לא מתלבשת חם מספיק... זה ממש סבל מיותר

    השבמחק
  7. These pics are lovely, I'm half israeli and would love to come back to Israel! it would be nice to see some more pictures of you outside in the beautiful surroundings :D

    if you have time please check out my blog, I have only just started so if you like it you can follow me as I could do with the encouragement =]

    beautyjusticehappiness.blogspot.com

    xo

    השבמחק