סופברואר

סוף כל סוף צלמת חוץ:) לצורך העניין אחותי.. לבשתי היום לסידורים ולעבודה: מכנסיים מזארה ברלין עבור כ9 יורואים:) גופייה מפוספסת מH&M ברלין, אממ כמה יורואים בודדים לא זוכרת, שרשרת משוק הפשפשים בברלין -סביב ה-4 יורואים [התמקחתי!! גאה בעצמי]  ונעליים מחנות יד שנייה מדהימה ששמה "MADE IN BERLIN" שעלו 40 יורו והן אהבת חיי ובא לי ללבוש אותן ביום חתונתי ולנצח נצחיםםםם- אשר קיבלו את השם "נעלי הסטפס". אההה ותיק יד שנייה מפריז [אותו אחד מהפוסט הקודם] - כיכב כל השבוע- 10 יורו.

אגב, אני לא יודעת אם עקבתם או לא ואם בכלל עדכנתי מספיק אי פעם כדי לאפשר לכם להבחין אבל המלתחה שלי מאוד מאוד מאוד צבעונית על גבול הוילונית אם אפשר להגדיר את זה כך, בברלין קניתי המון המון בייסיק ופריטים חלקים וזה צעד לא נורמלי בשבילי.. הסגנון שלי מאוד התמתן ואני אוהבת את הקו האירופאי הנקי הזה- מרענן [בשבילי] :)



תודה לאחותי ולשוקי על הצילומים, וערב נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה