Every Little Thing She Do is Magic

ביום רציתי ללכת ל"הלנה רובנשטיין" עם חברות מהצבא. כנראה שבדיוק הרכיבו שם תערוכה והמוזיאון היה סגור אז המשכנו למוזיאון תל אביב. זה היה ממש מזל בגלל שבדיוק הציגו שם תערוכה של אמנות שנות ה-20- ממש לרוחי. ג'קסון פולוק, אנדי וורהול וגם אמנים שאני ממש מעריכה ואוהבת כמו נן גולדין וצ'ק קלוז. מומלץ בחום, ממש התרגשתי לראות את העבודות האלה במציאות. 
חוץ מזה הציגו בדיוק תערוכה מדהימה של אמן ישראלי בשם ערן רשף שמצייר כל מיני חפצים מישראל של פעם, כמו הקופות של קק"ל אבל בהיייפפפפפפפפפפרררררררר ריאליזם. ממש כמו צילומים. תערוכה מרשימה, מאוד אהבתי. בקיצור מומלץ. ויש גם הנחה לחיילים:)
זה מה שלבשתי: 
*הצילומים באדיבות מאיה החמודה! *
לובשת- חולצה של חברה שלי נטעלי, ג'ינס ישן שהיה בבית, חגורה מאמא, שרשרת מברלין ותיק יד שניה מפריז 10 יורו, המצלמה של אחותי, אבל אני מסתובבת איתה כבר כמה ימים.
ו....
שימו לב לסנדלים החדשים, קניתי אותם היום בזארה ב-139 שקלים.
לא הייתי הכי סגורה עליהם בעולם אבל כבר נורא רציתי סנדלים ולא היה לי מה לנעול והם כזה מתאימות עם הכל אז התפשרתי ואני דווקא מרוצה. אבא שלי אמר שזה ממש סבנטיז.:)
חוץ מזה קבלו איך שפונקתי בארוחה באדיבות אבא ואחותי- יאמייייי
אההה וחוץ מזה בקטע קסום, הלכתי ברחוב ומצאתי בדיוק מה שהתכוונתי לקנות- סטנד חדש לחדר, אבל כזה צר וגבוה שלא תופס מלא מקום כמו זה שיש לי! איזה מזל. מחר אקנה צבע נגד חלודה ואצבע אותו, זה יהיה מושלם!
שלכם, מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה