אליזבת אולסן- elizabeth olsen

חזרתי מהצבא:), תכננתי פוסט לבוש מההצגה של הערב אבל הייתי קצת מעופפת והסתבר שההצגה בכלל בשבוע הבא. אז לא הספקתי להצטלם היום, צפו לפוסט לבוש מחר. ועד אז בחרתי להתמקד במישהי שממש תפסה את תשומת ליבי לאחרונה, אליזבת אולסן:
האחות ה"פחות" מוצלחת, כבשה אותי בזכות האיפור המדוייק והנעים, התסרוקות העדינות והאאוטפיטים המצטיינים. הנה קצת תמונות להשראת סופשבוע:


משהו שאהבתי בה במיוחד הוא הבחירות המעניינות בעליוניות ובג'אקטים:
Elizabeth Olsen Clothes
Elizabeth Olsen Clothes
Elizabeth Olsen Clothes
לוק ערב מעניין:
Elizabeth Olsen Clothes
והאווטפיט שממנו העניין שלי בה התחיל (שראיתי השבוע בסבנטין במקרה):
Elizabeth Olsen Clothes
פשוט מושלם, נכון בכלכך הרבה מובנים בעיניי, השמלה הקלאסית, הלבן, השיער בצורה-צבע-אורך הנכונים והסנדלים המושלמים. אני מאוהבת!!! גזור ושמור.
Elizabeth Olsen Clothes
לא בעד החגורה, אבל שמלה מקסימה^

וקצת HAIR & MAKEUP:
Elizabeth Olsen Hair
Elizabeth Olsen Hair
Elizabeth Olsen Hair
Elizabeth Olsen Hair
אני ממש אוהבת בתמונה הבאה את האיפור הטבעי והעישון העדין בעניים, לגמרי משהו שאנסה בקרוב על עצמי
Elizabeth Olsen Hair
Elizabeth Olsen Beauty
התמונות לקוחות מכאן,  
________________
חוץ צזה לעניין אחר לגמרי, מחר מתקיים אירוע שמסקרן אותי במיוחד- "מסיבת השראה".
הקונספט הוא בניית לוחות השראה מגזרי עיתון וחומרים אחרים יחד. את היוזמה המברכת הגתה והביאה ליישום ענבל גיבור מהבלוג http://inbalgibor.blogspot.com/, שאותו גיליתי בעקבות האירוע וגם הוא אוצר של השראה.
לעוד פרטים אני מצרפת לינק לאיוונט בפייסבוק.
אני אהיה שם:)
עד אז ערב נעים של סופשבוע,
נתראה מחר עם קצת תמונות מהמפגש המיוחד הזה ובכלל,
מיכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה