יום מנוחה כזה..





כמו שאתם ודאי רואים אני די עיקבית בפרחים, וזה כך כבר כמה שנים- נשבית בקסמם! העובדה שזהו ההדפס הלוהט של הקיץ מקלה עלי במציאת השלל- משימה שהייתה די מייגעת בשבילי עד עכשיו. מצד אחד כולן לובשות פרחים הקיץ!- הם בכל מקום, מצד שני עכשיו קל לי יותר למצוא את מה שאני אוהבת ואין לי ספק שאמשיך להתלבש כך גם כשגל הזה יחלוף [ואם לא זה בטח לא יקרה מהסיבה הזו, יכול להיות שימאס לי]. 

השבוע רכשתי את החולצה הזו בהכל ב30 באלנבי [ZOYA] ואני ממש מרוצה, מושלמת בשבילי לקיץ!
שילבתי עם ג'ינס של חברה שלי רומי שגם צילמה אותי כמובן בתמונות הבאות [על הגג שלה],
ועם נעלי עקב, גם הן של רומי שהוחלפו אחרי הצילומים לנעלי עקב אדומות שהוחלפו לבסוף לכפכפי אצבע שחורות כשהלכתי לעבודה- מטעמי נוחות].

שיהיה לכולכם ערב נעים, היה לי ל"ג בעומר ממש כיפי ב"על האש". מקווה שגם לכם..
 מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה