סופו של יום ארוך ומייגע

מקווה שיום מדהים עבר על כוחותינו.. אני כבר שחוקה מהעבודה היום ותכף הולכת לישון! זה מה שלבשתי היום:
לובשת: חולצה: ZARA מהסייל של הקיץ שעבר, נדמה לי 60-70 שקלים
ג'ינס- חדש משוק העתיקות בכיכיר דיזינגוף- 20 שקלים
חגורה- מהארון של אמא
נעליים- חדשות מהיום - H&M 59 שקלים
צמיד כסף-סבתא, טבעת זהובה- מהחבר וטבעת כסף טלה משוק העתיקות 15 שקלים
תיק- של אחותי דגן

ערב מדהים לכולם, שוב לא הספקתי לצלם את הזכייה שלי בהגרלה ועוד כמה דברים שרציתי כי אני תלויה במצלמה של אחותי!
ושוב תודה לאחותי דגן על התמונות.
שלכם, מיכל

4 תגובות:

  1. אוטפיט מקסים כרגיל!
    גם לי יש את הנעלי בובה האלה, לצערי הן די התפרקו אחרי 3 פעמים שלבשתי אותן(לא שיחקתי בהן כדורגל... אז למה?!)חחחח

    השבמחק
  2. love your bracelet and that top looks fab xxxxxxx

    השבמחק
  3. Julia-אוי ואבוי:( מקווה שגורלן יהיה אחר.!

    alma -תודה רבה:)

    kirstyb- Thanks:)

    השבמחק