PARIS DAY 3

התחלנו את היום השלישי בפריז בהמתנה ארוכה לכניסה לתערוכה של איב סאן לורן האגדי במוזיאון petit palais. בתערוכה היו תצלומים, סרטים ופרטי לבוש מקוריים שיצר לאורך השנים. היה אסור לצלם בתוך התערוכה ולכן אין תמונות, אבל מי שיוצא לו להיות בפריז בזמן הקרוב, משהו שלדעתי לא כדאי לפספס [אם התערוכה עוד עומדת, נראה לי שכן]


התערוכה הייתה מדהימה. ממש התרגשתי, לעמוד מרחק של פחות ממטר בלי ויטרינה מול כל הדגמים והדיטלייס שלו, פיסים משנות החמישים ומעלה. זו הייתה אחת החוויות שאני לא אשכח וכשרואים דבר כזה ממש אפשר להבין מה הפך אותו למעצמה שכזו. כזו הקפדה על דברים וכלכך הרבה יופי. מדהים! [היה שווה לחכות בתור שעתיים.



המשכנו מקפצות בשאן זליזה היפה,

בין חנויות היוקרה^ [וואו] שנראות כמו מלון בוטיק לפחות מבפנים. מה שאהבתי הוא ששם, אפילו כשברור למוכר שאין שום סיכוי שיש לי כוונה לקנות אפילו מחזיק מפתחות, הוא יפנה בנימוס, בגובה העיניים ויגיד "בונז'ור" ו"אפשר לעזור" כאילו היינו אחרונות הגברות. יש לאנשים מה ללמוד על נימוסים כאן בארץ...במיוחד לפלצניות מבוטיקים סוג ז' שאוהבות להתכל הרבה פעמים מלמעלה כשהן חושבות שמישהו בא רק להסתכל. גועל.



מלמעלה בכיוון השעון: קפה דה רומא, המקום בו אכלנו ארוחת צהריים- היה מאוד טעים אבל שכחנו לצלם:), מקרו- העוגיות הטעימות בעולם שמעטרות את חלונות הבולנז'רי [מאפיות- למדתי משהו] בכל פריז בשלל צבעים מרהיבים- עולות איזה 8 שקל לעוגייה שזה די פסיכי אבל הטעם חלומי, ממש גן עדן. ולמטה אני מהלכת לי בשאן זליזה עד לשער הניצחון המרהיב.

מסיימות את הסיבוב, קצת שופינג ומנוחה, ובערב הלכנו לאופרה בבסטיליה, שהיה פעם בית כלא [זוכרים משיעור היסטוריה?], זו גם הייתה חוויה משונה כי בהתחלה בכלל הלכנו לאופרה הלא נכונה והגענו באיחור אבל זה היה מהנה!


היה כיף חיים!

8 תגובות:

  1. אתן עושות חיים!!
    התמונות מעוררות קנאה.. תאווה לעיניים ממש.

    שרונה

    השבמחק
  2. תודה רבה, בהחלט היה מדהים

    השבמחק
  3. תמונות מדליקות נראה שכיף לכן

    השבמחק
  4. איזה כיף לך,תמונות מדהימות!!

    השבמחק
  5. תמונות מקסימות !

    דרך אגב, אני מקיימת הגרלת תכשיטים בבלוג שלי, למקרה שאולי תרצי להשתתף =)
    http://jewelryspirit.blogspot.com/

    דריה =)

    השבמחק
  6. וואו! עברתי על כל הפוסטים שלך מפריז וזה ניראה כמו טיול מדהים!
    מזכיר לי שהייתי בפריז לפני יותר מדי זמן.
    11 שנים כמעט :(
    הייתי אוכלת מקרונים גם אם הם היו עולים אפילו יותר. הם מדהימים בפריז!

    השבמחק
  7. עשית לי חשק לסיבוב חוזר בפריז :)

    השבמחק
  8. nyc fashion- תודה! היה באמת כיף

    אוראל כהן-תודה:)

    Daria- וואי תודה!!! השתתפתי:)

    sefi- נכון שהם מדהימים? הטיול הזה כלכך לא גרם לי לסגור פינה עם החלום על פריז אלא רק להגדיל אותה... עיר מדהימה

    Dush- זה הזוי אבל גם לי.

    השבמחק