בראש השנה... בראש השנה...

אז תמונות מערב ראש השנה:) את הארוחה בישלתי לגמרי לבד מלבד השניצלים שהם עבודה של סבתא כמיטב המסורת!
כך נראה שולחן החג שלנו, מצומצם אך מובחר:
מיד עברנו לטקס ברכות וחלוקת המתנות,
אני נתתי לסבתא סלסלה מלא בחליטות צמחים והמסננת הזו שחולטת,
וזכינו מאבא שלי לחולצות שעשויות 100 אחוז אהבה:
סבתא, דגן אחותי, דור [חבר שלי] וסבתא:) 
לבסוף כמובן אני!
ומה בתפריט?
מרק בטטה עם שמנת, חזה עוף ביין אדום ופטריות, סלט גזר ופקאנים מסוכרים, סלט תאילנדי עם קשיו, אורז בפירות יבשים שלא צולם ושניצלים של סבתא:) יצא ממש ממש טעים! אני מאוד מרוצה כי השקעתי המון!
וקצת תמונות עם אהוביי:
עם אבא^
עם אחותי^
שוקי המתוק^
עם אהובי^
לבשתי: חולצת בייסיק מזארה- 40 שקלים, חצאית חדשה מTOPSHOP עודפים בצומת ביל"ו-50 שקלים, שרשרת ישנה מחרוזי עץ סגולים ונעלי בובה מH&M-60 שקלים

מקווה שלכולכם הייתה ארוחת חג נפלאה כמו שלי...
שנה מדהימה!
מיכל

4 תגובות:

  1. מקסים!
    נראה שהיה לך ערב נעים.
    כל הכבוד על ההשקעה!
    את נראת נהדר והחבר ממש חמוד
    :)

    השבמחק
  2. איזה מגניב הקטע עם החולצות ☺ נראה שהיה לכם ערב חג מגניב במיוחד והאוכל נראה סוף!
    כל הכבוד על הבישולים ושנה טובה בובה ☺

    השבמחק
  3. האוכל נראה מדהים!!

    איפה זה בדיוק צומת בילו? ואיפה הטופשופ עודפים שם?

    השבמחק
  4. Keren - תודה רבה מותק:) שנה טובה

    Dush - טנקס!!! החולצות יוזמה של אבאשלי! תודה רבה שנה טובה ומתוקה!!!

    Anonymous - תודה רבה, זה ליד קריית עקרון והחנות עצמה נמצאת ליד חנות גדולה של ACE- זו חנות עודפי מותגים בין היתר טופשופ

    השבמחק