סבא משה היקר

אני לא יודעת למה אני כותבת את זה כאן,  אבל סבא שלי היקר והאהוב נפטר ביום חמישי בצהריים.
ביום רביעי אני ודור [חבר שלי] חזרנו מהכנרת והיה מדהים וחיכיתי להעלות קצת תמונות לכאן ולעדכן בדברים חדשים..
ביום חמישי אמא התקשרה להודיע לי. זה היה נורא. אני כלכך אוהבת את סבא שלי.
יום כיפור ביטל את השבעה אבל אנחנו בכל זאת לוקחים קצת זמן לבלוע ולעכל את זה שהוא כבר לא כאן ולכן ביליתי ואבלה את הימים האחרונים והקרובים בבית של סבתא [רוב הזמן] ולא יכולתי ללכת לעבודה.. 
אני מקווה שאיפה שהוא לא נמצא עכשיו ואם בכלל הוא יודע. הוא היה אחד האנשים היקרים שהכרתי וזו זכות גדולה שהוא היה סבא שלי. זה מוזר כלכך לדבר עליו בזמן עבר. 


אחזור לעדכן בקרוב כי זה דבר שאני אוהבת ועושה לי טוב,
שלכם, מיכל

6 תגובות:

  1. משתתפת בצערך מתוקה...

    החיים לפעמים זורקים אותנו משמחה לעצב ובחזרה. קשה לאבד אדם קרוב ואהוב. טוב שבחרתם בכל זאת לקחת את פסק הזמן מחיי היומיום ולקיים סוג של "שבעה". אני חושבת שמדובר באחד המנהגים היותר יפים של היהדות.

    תמשיכי לעשות רק מה שעושה לך טוב.
    חיבוקים חמים.

    השבמחק
  2. משתתפת בצערך ושולחת לך חיבוק וירטואלי ענקי.

    תהיי חזקה מותק


    מיראל

    השבמחק
  3. משתתפת בצערך

    אני איבדתי את סבא שלי - משה גם הוא, לפני שנתיים וחצי והיינו מאוד קרובים. קחי לך זמן.

    השבמחק
  4. משתתפת בצערך..

    אני מכירה את ההרגשה גם סבא שלי נפטר לפני כמה שנים..

    יהיה טוב, עם הזמן זה מתעכל וקל יותר לחשוב עליו בזמן עבר
    אבל כמובן שזה קשה..הוא תמיד יהיה בליבך

    השבמחק