אנשים טובים באמצא הדרך-חנות וינטאג'-יד שנייה חדשה

יום שישי, בדרך הביתה מהעבודה, קפצתי לאיזו מכירת יד שנייה ביתית ברחוב גאולה. הגיחה לא צלחה ולא מצאתי אף פריט להתחדש בו, עליתי על האופניים חזרה לכיוון הבית. עוד ברחוב גאולה ראיתי אותה- פינה חמודה ודחוסה בגדים ובדים צבעוניים מבצבצים על הקירות. בפנים היה בחור שסידר ומיד שאלתי: "מה זה?", הוא ענה לי שזו חנות חדשה שתפתח ביום שני הבא, אבל שאני מזומנת לבוא להיכנס! מאוד התרשמתי מההיצע, הסחורה מעניינת והמחירים יותר מהוגנים בניגוד לשכנותיה ברחוב [אהמ אהמ אובססיה]. הבחור היה מאוד אדיב והציע לי, כנראה בתור לקוחה חדשה- לבחור פריט שאני אוהבת ולקבל אותו מתנה. שלפתי את הקרדיגן המהמם הזה- זו הייתה אהבה ממבט ראשון- שימו לב לטקסטורה המיוחדת ולכפתורים המשגעים. כלכך התלהבתי מהכל שהייתי חייבת לשתף. נראה לי שאוהב את המקום הזה. חוץ מזה, נכון שזה נורא מקסים?
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site
המוכר תיאר את החנות כמאין דוגמא של ארון פרטים אישי, הכל נבחר בתשומת לב, מסודר כמו ארון בגדים צפוף ולא כמו חנות, וצריך רק ללקט את מה שתופס את העין. אהבתי. נסו ביום שני הבא [לא חותמת על זה] ברחוב גאולה בתל אביב, אם אני לא טועה מספר 53:) החנות תיקרא :"פטיט". תהנו! מקווה שיצליח להם. חוץ מזה הבנתי שהולכות להפתח לידה עוד שתי חנויות של תכשיטים ועוד משהו, נשמע מעניין וכמובן שעוד אתעדכן! יפתח להם דף פייסבוק בקרוב:)

המשך שבת שלום, מיכל

8 תגובות:

  1. יא שפיצית על

    השבמחק
  2. סתם רציתי לרשום לך: כפרה עלייך!!!
    ואחלה סוודר. תתחדשי
    xx
    עלמה

    השבמחק
  3. וואו איזה חמוד המוכר, והקרדיגן ממש יפה תתחדשי.
    אני בהחלט אקפוץ לשם, נשמע ממש טוב! במיוחד שגאולה היא 10 דקות הליכה מביתי הקט.

    השבמחק
  4. וואי איזה כייף :)אני אוהבת גם לגלות חנויות חדשות....אני חייבת לבקר עכשיו בה...
    תתחדשי@!

    השבמחק
  5. אובססיה מאז ומעולם היו יקרנים, אבל את באמת מקבלת תמורה הולמת לכסף שלך
    תתחדשי ;)

    השבמחק
  6. אני בטוחה, אבל זה מבאס..

    השבמחק