אווטפיט, צבא, ברלין ועוד קשקושים.

זה מה שלבשתי היום, היות והצלמות הנהדרות שלי נעדרות וכך גם העידכונים, החלטתי לחטוא בצילום עצמי:
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site



















אני לובשת את הסוודר דב שלי מזארה- 60 שקלים נדמה לי, בסייל של הקיץ, גרביונים משוק בצלאל 15 שקלים- הצבע שלהם הוא כזה, ונעלי הרים כאלה שמצאתי בבית [אולי זה היה של סבתא או דודה שלי אין לי מושג] והן בצבע קרם כזה או סתם לבן מלוכלך. סליחה על האיכות הירודה אבל זה המקסימום שהפקתי בנסיבות:)


אני יודעת שזה השילוב הכי משעמם ובנאלי שאפשר להפיק מהסוודר המושלם הזה, אבל לא היה לי חשק להתאבזר ואיכשהו הכי אהבתי את זה ככה, פשוט וכיפי. 




  1. אני בקושי מעדכנת כי רומי המקסימה בקורס ואחותי גם כל הזמן בצבא ואין מי שיצלם אותי:(
    כמו ששמתם לב, הדרדרתי לצילום עצמי במראה.
  2. קיבלתי תפקיד- מדריכת תותחנים. אני הכי מרוצה בעולם!!! [הכומתה הכי יפה בצה"ל והמדים היפים של הבנים עם הנעליים הגבוהות:)))]
  3. בעקבות השיבוץ דחו לי את הגיוס לאפריל ולכן בספונטניות החלטתי לנצל את הזמן ואני, גבירותיי ורבותיי,
    ממריאה ביום שישי הבא ל- טאדדדדםםםםם ברלין!!! 7 לילות של תענוגות עם חברתי החדשה גל:)
    מבטיחה לתעד את הטיול האחרון של האזרחות... יהיה שופינג והרבה!
  4. אני עובדת על עיצוב חדש שאני מקווה להספיק לארגן בקרוב. ולכן התעלמו מהעיצוב הזמני הבינוני מינוס הזה, פשוט לא יכולתי לראות יותר את העיצוב הישן.
  5. התאהבתי בבלוגרית הזו- אלופת שילובי ההדפסים ושרשראות הסטייטמנט- אני עוקבת.
  6. תודה שאתם כאן וקוראים!!!

נ.ב, אם יש לכם\ן המלצות לברלין, שופינג\בתי קפה\ מוזיאונים וכל שעולה במוחכם- אל תשמרו את זה בבטן:)

19 תגובות:

  1. ברלין מדהימה!
    אין כל כך קניון בברלין אבל יש המון לראות.
    יש את מוזיאון הבאוהוס ואת המוזיאון the story of berlin
    ללכת לאכול בהארד רוק קפה חובה!
    יש סיורים של new berlin tour שהם ממש מוצלחים!
    ואם את בקטע של אומנות יש את אי המוזיאונים לדעתי לא שווה לבזבז עליו יותר מיום אחד (יש כרטיס כניסה ל5 מוזיאונים ביום אחד וזה הכי משתלם)
    נראה לי שזהו תהני מלא ברלין מושלמת

    השבמחק
  2. כמה שאלות:)
    איפה זה הארד רוק קפה?
    איפה קונים את הכרטיס המשתלם לאי המוזיאונים?
    new berlin tour אפשר יותר פרטים בבקשה?

    חוץ מזה the story of berlin זה כבר בתכנית ואי המוזיאונים גם, רק שמיקדנו את זה למוזיאון הפרגמון בעיקר כי הוא הכי מעניין אותנו.

    ממש תודה:)

    השבמחק
  3. איזה כיף לך, ברלין פשוט שווה:) לפני שאני נסעתי (בדצמבר האחרון) עשיתי חיפוש מקיף באינטרנט והגעתי לרשימה של 3 מקומות מרכזיים והכי פופולריים לשופינג: רחוב קודאם (Ku'damm), אלכסנדרפלאץ ופרידריךשטראסה. בעיקרון הקודאם הוא רחוב ממש ארוך עם מלאמלאמלא חנויות, שאני לא הייתי בכולו אבל ממה שהייתי הוא שווה! אני חושבת שכדאי להקדיש לו כמה שעות טובות ולעבור על רוב הרחוב...יש שם גם קניון גדול שנקראא KA DE WE עם הרבה קומות שלפי מה שהבנתי רובו הוא מותגים מאוד יקרים (שזה נחמד סתם כדי להזיל ריר) וקומה אחת שהיא של אוכל ממש שווה. לא הייתי שם אבל אולי נחמד לקפוץ לבקר ולנוח חח
    האלכסנדרפלאץ זה מין איזור כזה (אני מתארת לעצמי שאיפשהו שם גם יש כיכר כי פלאץ=כיכר חח) שכולל גם קניון שנקרא אלקסה וגם כמה חנויות בחוץ. מומלץ בחום :)
    והפרידריךשטראסה הוא גם רחוב ארוך ומרכזי בברלין אבל לצערי לא עשיתי שם שופינג אלא סתם הסתובבנו כי היינו כבר מותשים...והיה חושך...וירד שלג חח אז העדפנו להסתובב בחוץ ולהנות מזה.

    בתכלס- בכל המקומות האלה החנויות די חוזרות על עצמן וגם יש כמה חנויות שיש בארץ (מנגו, H&M, זארה..) אבל לא מזיק להסתובב בכמה אזורים!
    לשלושתם דרך אגב אפשר להגיע דרך הרכבת/אוטובוס/האמצעי תחבורה הזה שעוד לא קלטתי מה הוא- ולכל רחוב כזה מוקדשת תחנה אז לא תוכלי לפספס :)

    ומקום נוסף שרציתי ללכת אליו אבל לא הספקתי זה Friedrichshain- הבנתי שזה איזור שמאוד חביב להסתובב בו והוא כולל הרבה חנויות יד שנייה שזה מגניב וגם חידוש לעומת כל המותגים החרושים... :P

    בקיצור- חפרתי אבל אני מקווה שזה יועיל לך לפחות :) תהני!!! ותצלמי מלא.

    השבמחק
  4. אה ויש הארד רוק קפה ברחוב קודאם ^_^

    השבמחק
  5. רוני ממש תודה, זו חפירה חיובית ורצויה:)

    אז ככה: המלון שלי בקו דאם ככה שזה מדהים!! ולגמרי לגמרי הדלקת אותי על הFriedrichshain כי זה ממש אמה שאני מחפשת! אני אבדוק במפה איפה זה יוצא:)

    גם אנחנו נוסעות בשלג, מקווה שזה יהיה נסבל!

    ושוב תודה רבה על ההמלצות:)

    השבמחק
  6. השלג זה פשוט מדהיםםםםםםםםם חוויה שאין כמוה :) אין יום שאני לא רוצה לחזור לשם...
    ואני לא יודעת כמה מעלות הולכות להיות לך- אבל אני הייתי בסביבות מינוס 13 עד 0 מעלות חח אז אני ממליצה להתלבש עם מלאאאא שכבות, ומלא גרביונים אחד מעל השני חחח אה וכפפות! זה הדבר הכי חשוב בעולם בערך..אוף קחי אותי איתך :P

    השבמחק
  7. איזה יופי שקיבלת מה שרצית! אני מתה לנסוע לברלין, הייתי במינכן לכן אין לי המלצות לברלין. בכל מקרה נסיעה טובה ותעשי חיים!

    השבמחק
  8. http://www.newberlintours.com/
    זה האתר של הסיורים. יש א תהסיור הכללי שהוא חינמי ובסוך נותנים למדריך טיפ לפי מה שמתאים לכיס שלך ומה שנראה לך מגיע לו והמדריכים מדהימים! בנוסף יש סיורים ספציפים שעולים בסביבות ה10 יורו והם גם ממש נחמדים. פרטים על הסיור את יכולה לקבל בדאנק דונטס או בסטארבקס (דרך אגב יש ואי פי חינם בסטארבקס). וממליצה על הסיור בארים שלהם רק תבדקו שהוא הכן יוצא כי בחורף זה מתקיים במתכונת אחרת.
    את הכרטיס למוזיאון קונים בתוך המוזיאון זה כניסה ל5 מוזיאונים באי.
    וכן יש הארד רוק קפה אחד והוא בקודאם.
    עוד המלצה אם את בקטע של מעצבים צעירים וחנויות יד שניה אז איזור הPrenzlauer Berg יש הרבה חנויות, יש שם גם מלא בתי קפה וזה איזור של צעירים כזה

    השבמחק
  9. יואווווו איזה כיף!!! תהני בברלין! ברכותי על התפקיד!!

    השבמחק
  10. לא הייתי בברלין, אז לצערי אין לי המלצות בשבילך. אני בטוחה שיהיה לכן כיף! אהבתי את העדכונים שלך ואת הנעליים !

    השבמחק
  11. אפילו שהשילוב פשוט,אלה השילובים האהובים עליי ביותר.
    תעשי חיים בברלין,אני מאוד ירצה לבקר שם בעתיד,מקווה שיזדמן לי...תצלמי הרבה תמונות :)
    דרך אגב,אין על מה-תמיד אשאר אחת מהקוראות שלך :)

    השבמחק
  12. standing ovation, LILI LOFT ,Julia-
    - תודה רבה:) אני טסה רק עוד שבוע אבל כבר מתרגשת כאילו זה היום!

    blossom button- הכי שימחת אותי בעולם!!!

    השבמחק
  13. מזל טוב על התפקיד! אני בטוחה שתהני בשירות הצבאי שלך ותדעי להפיק ממנו את המיטב :)
    ותעשי המון כיף בברלין! מספיק בשביל לפחות שנתיים אם לא יותר של נופי ארץ ישראל !!!

    השבמחק
  14. לגביי new tour berlin - מאוד מאוד מומלץ.
    זה טור שעושים סטודנטים לתיירים, יש כמה סוגים [אחד כללי, אחד לשחזור של מחנה השמדה]. הטור הכללי היה ממש מעניין וגם המדריך. זה טור שהוא רגלי ולוקח משהו כמו 4 שעות, אז לא יודעת כמה זה יהיה רלוונטי בקור. בכל מקרה, הוא בעיקרון חינם ואת יכולה להשאיר טיפ בסוף לפי ראות עינייך.
    חוצמזה - מומלץ ללכת לקניון Ka Da We הוא פשוט תענוג לעיניים.
    לחנויות וינטג' מומלץ להסתובב באזורים הפחות תיירותיים, יש המון חנויות בגדים מעניינות.

    השבמחק
  15. היי.. אני עוקבת יחסית חדשה של הבלוג, אבל כל פעם ממש מתפעלת מכמה יפה את כותבת ואיזה חוש אופנה יש לך (ובעיקר נוכח הגיל הצעיר שלך).

    ועכשיו להמלצות.
    האמת שכשקראתי את הפוסט האחרון וראיתי שאת נוסעת עם חברה בשם גל, זה הזכיר לי את הפעם הראשונה שטסתי לברלין, זה היה גם לשבוע ועם חברה בשם גל..
    הפעם האחרונה הייתה בסילבסטר האחרון
    ברלין מאוד יפה, יש הרבה מה לראות שם ו- יש שם חיי לילה מעולים !!

    אז נתחיל מהקור - ממש ממש קר בברלין עכשיו. חשוב מעיל טוב, כפפות, גרביונים מתחת למכנסיים, כובע ונעליים שלא יחדור שלג דרכן.

    התחבורה הכי נוחה בברלין היא, לדעתי, בדר"כ הרכבת התחתית. אפשר לקנות כרטיס לכמה ימים, חופשי לנסיעות. אני הייתה ממליצה על זה.
    כמעט בכל מקום (וגם במלונות) מחולקים מפות של ברלין שמופיעים שם גם התחנות של התחתית.
    אני הייתי ממליצה לקחת את קו אוטובוס 100 או 200. זה אוטובוסים שעוברים דרך כל הנק' המרכזיות והתירותיות של ברלין. אפשר לעלות ולרדת כל כמה תחנות (האוטובוס במין מסלול מעגלי כזה, וכרטיס אחד תקף לכל היום).
    כמובן שאני ממליצה לראות את חומת ברלין, את האנדרטה לזכר השואה, את בניין הרייכסטאג, צ'ק פויט צ'רלי, שער ברדנבורג, המוזאונים - ואת השאר אני בטוחה שכבר תשלימי לבד. (יש גם מדריכת טיולים בשם עדנה בברלין שיש לה מין מונופול שם, את בטוח תתיקלי בה, היא מוציאה סיורים יומיים לכל מיני מקומות. לרב - לא כזה זול, אבל אם אתם שם שבוע אולי כדאי לצאת ליום אחד לטיול מחוץ לעיר, זה מה שאני עשיתי..)

    שופינג - אז כמו שכתבו קודמי - רחוב הקו-דאם, שבסופו נמצא ה ka de we.(שווה לבדוק את הקומה של האוכל), ליד יש את גלארי לפאייט - אמנם יקר, אבל מעורר השראה בעיני.
    ברחוב קו-דאם עצמו יש די חנויות מוכרות (אבל, לדוגמא ה-H&M שם בכלל לא קרוב לישראל. רק ברחוב הזה יש 3 חנויות של H&M ובכל אחת כמה קומות, ודברים שונים מחנות לחנות).
    בימי ראשון יש שוק פשפשים ממש נחמד. השוק מתקיים ברחוב "17 ביולי".
    השמועות אומרות שיש חנות יד שניה ענקית בברלין, שמוכרים שם דברים לפי משקל (יורו בודדים לקילו...) לצערי איבדתי את הכתובת, אבל אולי תנסי לגשש עם המקומיים..
    בירקנשטוק - מותג גרמני מקומי, יש בעיר חנות מפעל לנעליים האלה והמחירים ממש שווים (פחות מחצי מחיר מהארץ בדר"כ)

    אלו הדברים שעולים בראשי כרגע, אני תמיד בעד להסתובב איפה שאין את מסת התיירים ולמצוא את הדברים המקומיים השווים !!

    וכמובן, לנסות את הנקנקיות בברלין - הם נמצאות בכל פינת רחוב וממש טעימות ! (לא ידעתי איך את בענייני כשרות..)

    סליחה על האורך,
    תהני המון!!
    ואני אמשיך לבקר פה ולקרוא..

    N

    השבמחק
  16. עזרתם\ן לי מ-א-ו-ד! תודה ענקית

    השבמחק
  17. בקשר לחנות ויטנג' יש את Garage שנמצאת ברחוב ahornstrasser 2 [לא רחוקה ממוזאון הצילום, גם מומלץ] שיש שמה חלקה שקונים בגדים במשקל. גם בשאר החנות יש דברים לא רעים.

    השבמחק