בוטיק

היום יצאתי עם חברה שלי אור לבדוק את המקום החדש שפתחו בקינג ג'ורג' פינת בר גיורא, במקום "בר גוריון". למקום קוראים "בוטיק" וזה מן סוג של בר יינות. חשוב לי לציין שאני לגמרי לא מבינה באלכוהול ובוודאי שלא ביין, אבל ביקשנו מהמלצרית המלצה על יין לבן מתקתק, כי זה משהו שאני כבר יודעת שאני אוהבת. מפה לשם התברברנו ובסוף הזמנו בקבוק [!] של ריזלינג או משהו כזה, פוקצ'ה וכדורי גבינה. היה מעולה ומרענן. קצת יקר לכיסי הדל אבל אני מרשה לעצמי את כל הפינוקים האלה כי אני יודעת שקרוב היום בו צה"ל ישים סוף לכל הקרנבל.
אני לובשת בגדים חדשים מברלין: חצאית מזארה שעלתה משהו כמו 6 יורו בסייל, חולצה מH&M שעלתה משהו כמו 6 יורו גם, גרביונים כחולים ישנים, נעליים כחולות- החדשות מגזית, 100 ש"ח, חגורת עור ישנה ותיק עור מפריז [יד שנייה, 10 יורו] קרדיגן מH&M, אולי משהו כמו 14 יורו.
חוץ מזה: מאוד ממליצה על המקום כי חוץ מעניין היין הטעים [לחיך לא מנוסה] והאוכל האחלה, גם השירות היה אדיב והמקום ממש נעים ויפה.

חוץ מזה התקלקל לי המסך מחשב ואני מעדכנת ממחשב מזדמן, ואני עובדת כמו חמור [משהו כמו 10 שעות ויותר ביום] ולכן העידכונים כה דלים. אני גם משתדלת לצאת כל יום כדי לאזן את העבודה ומה שיוצא מכל זה זה שאני מסתובבת כבר שבועיים כמו זומבי עם ממוצע שעות שינה שעומד על כ-4 ליממה. הלוואי שהלילות היו ארוכים יותר בשבילי.

תודה שאתם כאן, נשיקות ולילה טוב,
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה