תנו לי עוד זמן!!!

תשושה ומוטרפת [12 שעות בחנות!!!] וחוץ מזה מאוכזבת כי עם כל הטירוף בעבודה שלפני פורים בחנות תחפושות, עדיין לא הספקתי לעבוד על התחפושת שלי... ומחר אני כבר הולכת למסיבת תחפושות ואין לי תחפושת לגמרי. מבאס. היו לי כלכך הרבה תכנונים ולגמרי לא יצא מזה שום דבר. בכל אופן, זה מה שלבשתי היום:
חולצה ומכנסיים שחורים מאמא: [החולצה עשוייה ממשי], שרשרת שהיא משהו בין זהב לכסף- שוק הפשפשים בברלין- כ-4 יורו, נעליים יד שנייה מברלין- 20 יורו, גרביונים עם הדפס בנדנות סגול כזה- ממש ממש ישן, אמא פעם קנתה לי. לבשתי את זה עם התיק עור העגול החום שאני חורשת עליו כבר שבועיים בערך.
ערב נעים לכולכם. אני לגמרי הולכת לישון.
3> מיכל

תגובה 1:

  1. מיכל, נעליים מדהימות!
    אל תתיאשי או תוותרי, העבודה הקשה הזאת שווה את זה ובקרוב תוכלי להנות מפירותיה :)
    במיוחד בתקופת הצבא עם משכורת מגוכחת של 400 ש"ח

    השבמחק