Be A Tourist in Your Own Home Town

במסגרת פרוייקט "לצאת מהקופסא" שלי ושל רומי, פתחנו את יום שישי היום בהרגשה של תיירות, תיירות בעיר שלנו. מזג האויר תאם את הקונספט והיה ממש אירופאי, האנשים היו יפים. עשינו סיבוב גלריות שכלל איזה 4 גלריות. לא שאני מתיימרת להבין משהו באומנות, אבל התערוכה המוצלחת מכולן לדעתי הייתה דווקא בגלריית "אלון שגב" [ליד המילק] היא נקראת "ארובת אין" והיא של אמן בשם רן טננבאום- אהבתי במיוחד. היו שם כמה עבודות שהייתי מוכנה לתלות אצלי בבית, ובכלל זה היה מעולה. מכל השאר התערוכות, לא התלהבתי. 
אח"כ גילינו בית קפה קטן ומדהים בשם "6B CAF'E" שמסתבר ששייך לסטודיו:) הקונספט הוא קפה וספרי עיצוב- יש מושלם מזה?? העיצוב כבש אותי, באמת שהייתי מוכנה שזה יהיה הסלון שלי! חוץ מזה השירות היה מושלם והעוגת בננה [אני יודעת זה מוזר] הייתה מעולה, באמת שאין מצב שאני לא חוזרת לשם. אהבתי כלכך את המקום הזה!
 אגב, זה הסדרת פיצוצים החדשה של שיק [זהב ושחור] , לדעתי זה מושלמי!!!!!!!!^^
התמונות צולמו ע"י וע"י רומי שלי המככבת בהן גם כן:) אני לובשת חולצה,ג'ינס, נעליים ושרשרת יד שנייה מהארץ מהמשפחה ומברלין, טבעות מH&M וגרביון ישן.
______________________________________________________________________
תודה לכל הגולשים והגולשות, למרות שאתם שקטים, שמחתי מאוד מאוד למראה הנתונים הסטטיסטיים של הבלוג. אני ממש מתרגשת:) תודה! וחג שמח, אני מקווה שאתם נהנים כאן כמוני:) אני מעריכה את זה!!!
שבת שלום3> מיכל

6 תגובות:

  1. יופי של תמונות! זה תמיד נחמד לגלות דברים טובים קרוב לבית :-)

    שבוע מצוין
    אביטל

    השבמחק
  2. אהבתי את הלק! (אני קניתי בצבע ורוד שחור..)
    ובכלל העיצוב של הבית קפה הזה באמת מדהים!

    השבמחק
  3. תודה רבה:)
    חג שמח לשתיכן! 3>

    השבמחק
  4. תמונות מעולות! אני מזהה את האתרים כי אני גרה ממש בסביבה...

    השבמחק
  5. טנקס! אז כנראה שאנחנו גרות קרוב:) חג שמח!

    השבמחק
  6. אני רוצה להזדהות עם הקטע של הגולשים! לא חייבים לראות תגובות בשביל להבין שנכנסים הרבה אנשים לבלוג. אני מסתכלת על הסטטיסטיקות אצלי ולפעמים בשוק ממה שקורה שם...

    בהצלחה :)

    השבמחק