על הדפסים וחרוזים

כשהייתי ילדה חשבתי שהסוד בחיבור תלבושת מוצלחת הוא התאמה- התאמה מושלמת של צבעים וחומרים. אני לא יודעת איפה אימצתי את האמונה הזו, כנראה שאז הייתה זו הדעה הרווחת, לפחות בסביבה שלי. כשגדלתי והתחלתי להתעניין ולהתנסות באופנה, גיליתי שיש קסם מיוחד בחיבור ובגילוי של קומבינציות חדשות של חומרים וצבעים. לאחר מכן כשהתחלתי ללמוד אומנות בבצפר, גיליתי את גלגל הצבעים ומהם צבעים משלימים וקיבלתי את ה"לגיטימציה" לעניין הזה. בשנים האחרונות העניין הזה של מיקס אנד מץ' נהיה לגמרי מוסכמה, התחלנו לקנות בגדי ים בנפרד ולא בסטים ושילובי הצבעים עברו מהמסלולים ומאושייות האופנה לרחובות.
*אגב, הדקה על ההיסטוריה של צבעים ורחובות הזו שנתתי כאן הרגע, שלופה מזיכרוני הלא מהימן והיא לגמרי לא מבוססת, תרגישו חופשי להעיר ולתקן.
בכל אופן, משגיליתי את היופי שבערבוב צבעים, נחשפתי לסדרה שלמה של שבירת מוסכמות. גיליתי את שילובי ההדפסים- כישרון שהוא בגדר אומנות בעיני, אנשים שמשלבים בצורה מושלמת הדפסים מרשימים אותי במיוחד.
ולבסוף, נחשפתי גם ליחידי הסגולה שמסוגלים לעשות את כל זה, ו....לשלב תכשיטים.
ולא סתם תכשיטים סולידיים, שרשראות הצהרה, עגילים מפוסלים ושפע של אבנים ומתכות. וואו. 
את שרשרת הגילויים צרבתי בזיכרוני ואני נותנת לה לחלחל לאט לאט לתוכי... 
מקווה שבקרוב תזכו לראות אותה קצת יותר פעילה באווטפיטים שלי. עד אז, הנה הצצה קטנה לעולם שלם של צבעים-הדפסים ותכשיטים.
>
>
>
התמונות מכאן, כאן, כאן, כאן, כאן .
אם אהבתם, אני ממליצה לכם לבקר בבלוג Late Afternoon, אליו נתתי הצצה קטנה בתמונות שלמעלה. היא אלופה בחיבורי צבעים והדפסים לא שגרתיים. זו השראה!
חשוב לי להגיד שלמרות כל היופי שבעירבוב הנ"ל, אני עוד מוצאת גם את החן שבקלאסי, בבייסיק, בפשטות. הכל עניין של מינון וטיימינג. וזה נחמד לכאן או לכאן.
מה דעתכם?
יש לכם טיפים ליישום של הקסם הזה? אשמח לשמוע.
שלכם,
מיכל

4 תגובות:

  1. בלי קשר לפוסט אבל את חייבת להחזיר את העיצוב הקודם, הוא הרבה יותר נוח קל ומהיר
    העיצוב זה מתוסבך ואני מבואסת חח :(

    השבמחק
    תשובות
    1. את יכולה לבחור איזו תצוגה את רוצה למעלה יש אופציה כזאת

      מחק
    2. אני יודעת כבר בדקתי.

      מחק
  2. את צודקת! התאמת צבים היא כבר פאסה. שנים הייתי מתאימה את השרשרת הכחולה לנעליים הכחולות ועוד. אני חושבת שרוב האנשים עושים את זה כי זה יותר נוח במבחינה מחשבתית ויש חוקים מסויימים. כמשלבים המון צבעים יחד ,השילוב הוא יותר קשה.

    השבמחק