שחרור

היום אחותי היקרה חזרה מחופשה בהונגריה, התמונות מדהימות וגם המצב רוח.. מקווה שיצא גם לי להגיע לשם בהזדמנות. כמובן שהיא לא פסחה עליי בתחום המתנות וקיבלתי שתיים שרציתי במיוחד, ואחותי שמכירה אותי טוב מאוד קלעה בדיוק בלי שאומר לה: פיג'מה קיצית של דיסני וסומק מדהים ומושלם לקיץ, בדיוק כששלי עמד להיגמר.
וחוץ מהפריטים החדשים שאחותי סיפקה לי, רכשתי גם לעצמי איזה משהו קטן- ספר שהתגלגל אלי כבר פעם והחלטתי שהגיע הזמן שיהיה לי עותק משלי. אני אוהבת את הרעיון של ספרייה משלי שיש בה את כל הספרים והמהדורות שאני אוהבת, יש בזה משהו מרגיע, הידיעה שדברים שנגעו בי כלכך נמצאים בהישג יד ואפשר לשוב ולשחזר את החוויה שהם עוררו בי שוב ושוב, כשהספר הוא אותו הספר אבל אני לא אותה אני בכל פעם שאני ניגשת לקרוא בהם מחדש.

ולנושא אחר! היום נסעתי עם החבורה שלי מהצבא, בנות המחזור שלי שהשתחררו איתי לפני שבוע, לעשות פריסת שחרור קטנה לחברים מהענף. אני שמחה שסוף סוף הזדמן לנו לעשות את זה, כי סביב כל הנושא כבר נצברו מתחים והתאריך נדחה ונדחה וכל שהוא נדחה זה נראה לנו כמו הפקה גדולה מכדי לצאת לפועל ובסוף החלטנו על היום ואילתרנו את הארוחה והמתנות במהירות ויצא מצויין. היה מרגש אבל אל צילמתי, כי רק היום אחותי חזר עם המצלמה מחו"ל.
לא נורא, לפעמים נחמד לא לתעד כי הייתי לגמרי שם ולא מאחורי המצלמה.
בחרתי להראות לכם משהו קטן ומרגש שקיבלתי מידיד טוב שלי מהצבא שחם- ציורים מפרי עטו וצבעיו (איזה מוכשר!) ודיסק עם שירים יפים יפים, שעוזרים לי בנסיונות להיחשף קצת למוזיקה חדשה.
עכשיו המצלמה חזרה לחיקי ואוכל להעלות את המינון כאן,
נשתמע בקרוב
מיכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה