היום שאחרי..

התחלתי את הבוקר שאחרי יום ההולדת שלי בארוחת בוקר מפנקת בקפה יוטבתה שבטיילת תל אביב עם אמא ואחותי דגן:)
היה ממש ממש כיף וטעים! [מומלץ! בעיקר הקנקני שיק פירות המדהימים שלהם]
אני ואימוש! [אני לובשת חולצה של רומי]
העגילים החדשים שקיבלתי מתנה מהבוסית ליומלדת, זה גולדפילד ואני מאוהבת בהם^
המשקפיים שיש לי על הראש דרך אגב, גם הם מתנה מהבוסית שלי ליומולדת והן מקוריות משנות ה-60. תזכו לתמונה יותר ברורה שלהם בימים הקרובים!
חגורה חדשה שנקנתה במקור לפני כמה ימים לשמלת היומולדת שלי שעוד לא ראיתם, מהחנות שאני עובדת בה^
סנדלים של לי קופר מ"גלי" מהשנה, 90 שקלים, לא סגורה אם ראיתם אותם כבר או לא^

וזו הפתעה קטנה שרומי המתוקה הכינה לי אתמול בלילה כשהלכתי לישון אצלה:
היה לי יום מדהים שבמהלכו חוץ מארוחת בוקר מפנקת, עבודה ושיעור נהיגה, הספקתי גם שופינג [שיככב בקרוב] וחלק א' של סדנת איפור חינמית באיל מקיאג'.

מקווה שמחר אקבל את התמונות מהערב של היומולדת. 
לילה טוב , מיכל [אבל בת 18]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה