Self Manicure

בגיליון יוני של "מארי קלייר" אליו אני מנויה בשנה האחרונה, הייתה איזשהי הפקה\כתבה משונה במדור של נינה גרסייה [101 IDEAS] שכללה תכשיטים-בשמים-ומניקור מוזר לאללה. פעם ראשונה שהסתכלתי על זה עדיין לא הייתה לי  דעה, היום אחרי כמעט חודשיים נזכרתי בזה, במבט שני זה נראה היה די מעניין והחלטתי לנסות.
אלה התמונות מהעיתון, תסלחו לי מראש על האיכות כיוון שלא היה לי סורק וצילמתי אותן במצלמה:
לחצו על התמונות להגדלה
הצבעים האמיתיים הם ירוק כהה וכחול מטאלי.


זו הייתה ההשראה שלי.
לביצוע שלי השתמשתי במדבקה של איזו פרסומת שגזרתי בצורה מעוגת ושימשה כ"שבלונה", לק כחול מטאלי מספר 304 של "זית" [יש את הגוון הזה גם ב"שיק" במספר אחר] ובלק שקוף. האמת שהדף הפך את הכל להרבה יותר עילג ומסובך, חשבתי על לעשות את זה בעזרת המדבקות העגולות הקטנות של הגננות אבל לא היו לי- הן היו משמשות כשבלונה יעילה יותר. פעם הבאה.
-שוב סליחה על האיכות המחרידה, ממש מיהרתי לצלם כי עמדה להגמר הבטריה אז יצא קצת מטושטש-
אוקיי, כמובן שאחרי כל זה היה צריך למרוח לק שקוף וכל הפינישים, אבל מה שקרה שיד ימין כבר כלכך התחרבשה לי שויתרתי והורדתי הכל. אם למישהי או מישהו יש הצעה קצת יותר מעשית של איך לעשות את זה אני אשמח כי ממש נדלקתי על הרעיון. פעם הבאה אני מקווה לתוצאה יותר אסתטית! 


נראה מה יהיו התגובות היום בעבודה:)


חוץ מזה, קלטו איזה כיף לי! אין ארוחת ביניים מושלמת יותר מזו:
תאנים, ענבים וחליטת נענע:) [פינוק קיציי בליווי מזגן בלבד]
יום מדהים- מיכל

4 תגובות:

  1. לא כל כך רואים איך יצא לך, אבל מה שרואים בהפקה זה אכן מניקור גאוני ממש.
    גם ארוחת הארבע שלך, או התה בחמש ניראים טוב.
    עשית לי חשק לענבים. מזל שיש בבית.

    השבמחק
  2. המניקור מדליק!
    בא לי תאנים...

    השבמחק
  3. אווווו מפתה כל כך! (גם ארוחת הביניים וגם המניקור!)
    נראה לי שאני אנסה את שניהם בעצמי בקרוב :)

    השבמחק
  4. sefi- נכון?
    בתאבון!

    Dush -טנקס:)

    CV- בהצלחה:) איזה כיף

    השבמחק