נודלס

כמו שכבר ראיתם, אני ממש חזקה בעסקי הבישול לאחרונה...ולגמרי נהנית מזה! השבוע יצא לי להכין כבר פעמיים את הנודלס הבא שהוא מעין מתכון מאולתר כזה שאני ואחותי הרכבנו. אין כאן ממש כמויות והמרכיבים יכולים להתחלף בהתאם לתכולת המקרר באותו הרגע... מדובר בנודלס חמוץ מתוק. היות ואני חובבת מושבעת של אוכל סיני ונודלס במיוחד...הייתי במה שנקרא "דודא" לנודלס. זה אחד המאכלים שהכי הכי קל להכין וזה גם די מהיר. הפעם קצצתי כרוב, גזר, גמבה אדומה ובצל ירוק-שפכתי מעליהם כמויות נדיבות של רוטב חמוץ מתוק,  רוטב סויה, רוטב צ'ילי מתוק ושמן שומשום. מעל כל זה כף גדושה מאוד של חמאת בוטנים עם שבבים. ערבבתי עם איטריות נודלס צבעוניות שעשויות מירקות. יצא מעדן!!! הבוטנים כלכך הוסיפו!
ובתאבון! תודה על התיעוד לאחותי דגן:) 


מיכל

4 תגובות:

  1. וואו! ניראה ממש טעים ועושה חשק!
    החמאת בוטים תמיד מוסיפה.
    יאמי!

    השבמחק
  2. אמאל'ה, זה מגרה בטירוף!
    אף פעם לא ניסיתי להוסיף חמאת בוטנים, עכשיו סיקרנת אותי.

    תגידי, נשאר קצת? אני יכולה לבוא לטעום? :)

    שרונה

    השבמחק
  3. טוב, יש לי כמה שאלות!!!!
    איזה רוטב חמוץ מתוק זה?
    ואם את הנודלס צריך להכין בנפרד ואז להוסיף לסיר? או שפשוט הכל מתבשל ביחד?
    עשית לי חשק להכין כזה גם!

    השבמחק
  4. ווואי תודה:)

    שיקסע הרוטב זה מה שבתמונה, הרגיל שיש בכל סופר ונקרא פשוט "רוטב חמוץ מתוק" אם תרצי אבדוק מחר את השם המדוייק.

    האטריות מתבשלות איזה שלוש דקות במים רותחים ואז כשהן מוכנות מסננים ומערבבים עם הירקות והרוטב

    ויאללה תכיני זה מזה קל וטעים:)

    השבמחק