כל מיני דברים

הספירה לאחור עד ליום הגיוס שלי לגמרי החלה [5 באפריל] ואני כולי עמוסה בסידורים אחרונים של חיי. יש לי תחושה שהכל לגמרי הולך להשתנות וכבר עשיתי רשימה של כל הדברים שיש לי להספיק עד היום הזה. בסוף השבוע ראיתי סרט על בנות לוחמות בתותחנים, ולמרות שאני לא הולכת להיות לוחמת אלא רק מדריכה, קיבלתי שוק וממש נפלה עלי עצבות. אין לי מושג מה הולך לקרות עם החיים שלי, אבל דבר אחד בטוח והוא שכל מה שמוכר לי יתרחק וסדר עדיפויות חדש יופיע. לפיכך אני מרגישה שאני צריכה לארגן את החיים שלי- אם זה להתמודד עם דברים שדחיתי, אם זה להספיק לקנות לפ-טופ [כי המחשב שלי התקלקל ולא באמת יהיה לי זמן אחר להתעסק עם זה], אם זה לארגן את החדר שלי כולל כל הדברים שאי פעם דחפתי לפינות נסתרות בתירוץ שיום אחד כשיהיה לי זמן "אמיין אותם" וכמובן ההכנות למסיבת הגיוס שלי, אותה אני חולקת עם רומי האהובה שחוגגת יומולדת. יש מלא דברים לארגן. קבעתי לו"ז כבר כמעט לכל השבוע.

חוץ מזה, ביליתי את סוף השבוע אצל סבתא, הלכנו ביחד למשתלה וקניתי קצת צמחים לתה. זה משהו שרציתי לעשות זממן במיוחד כי תה זה ההתמכרות החדשה שלי ואני שותה מספר רב של כוסות ביום [לא, ברצינות].
יש כאן נענע, נענע-מנטה, לואיזה, גרניום של תה ומרווה [או פרווה כי הצמח הזה אשכרה שעיר].
והיום שתלתי אותם בעדניות- מקווה שהם יצמחו יפה:)

---------------------------------------------
מעבר לזה, לפני כמה ימים הייתה לי מעין ארוחת פרידה\גיוס עם הבנות מהעבודה, במסעדה ממש ממש מתוקה ליד בית הכנסת הגדול באלנבי שנקראת "רדיו רוסקו", בהמלצה של חברה שלי מיכל. המקום היה מהמם, רוב האוכל היה מדהים ממש. ובעיקר היה מרגש. הנה קצת תמונות וכמובן תמונה של המתונות שקיבלתי. באמת שאני אוהבת את הבנות האלה ולגמרי התרגשתי מהצומת לב ומהמתנה שממש ממש קלעה למי שאני וגם ממש פרקטית. 
אכלנו פיצה תרד וריקוטה [טעים!!!] ומגוון קינוחים ויין ופינוקים:
והמתנה... טאאאדדדםםםםםםםםםם:
שעון מעורר, תיק רחצה מדהים, עגילים תיקניים, ארנק קסטה [וואוווו], פיג'מה כיפית מאוד מאוד וברכה מרגשת ויפה!
אין עליהן.
יום מדהים, מיכל.

2 תגובות:

  1. תמיד אפשר למצוא זמן להכל, רק צריך לסדר אותו נכון. האנשים שאוהבים אותך תמיד יהיו שם, גם אם במשך חצי שנה לא יהיה לך זמן בשבילם... זה נשמע קצת נדוש אבל אמיתי :)
    לגבי התה, אני ממליצה לך לנסות להוסיף מעט רוזמרין לתערובת. זה נשמע קצת מוזר אבל מוסיף המון לתה עלים.

    המתנות באמת חמודות וכל כך צבעוניות! ההיפך הגמור מדברים של צבא :)

    השבמחק
  2. ממש תודה , אני מקווה שזה באמת יהיה ככה וגם שאכיר אנשים חדשים וטובים:)

    בקשר לרוזמרין- מצחיק שאת אומרת את זה כי בדיוק במשתלה סבתא שלי לקחה שתיל של רוזמרין וכולי מסתכלת עליו ותוהה אם אני אמורה גם לקחת או לא, ובסוף לא לקחתי כי זה מתחבר לי רק עם בשר ותפוחי אדמה. תודה על הטיפ אנסה אותו בהזדמנות!

    מקווה שזה יכניס לי קצת צבא לכל הירוק הזה:)

    תודה3>

    השבמחק