"רואים שיש לך פלפל"

ביום שלישי שעבר,  הוזמנתי בזכות שיר (Point of Fashion ) המקסימה [תודה!!!!!!!!], לאירוע "פלפל" שכלל תצוגת אופנה, ארוחה חביבה ופגישה עם המעצבת ונציגים נוספים של המותג והדוגמניות היפיפיות- לירן כוהנר וירדן הראל. קודם כל מאוד התרגשתי להיות באירוע מהסוג הזה ולהכיר במציאות את הפרצופים שמוכרים לי מהרשת, מהבלוגים של הבנות האחרות ומפורום אופנה בתפוז.
חוץ מזה היה מגניב לראות את התצוגה ולשמוע ממקור ראשון על התהליכים של הכנת הקולקציה, מבחירת הפרינטים- השלבים שהם עברו עד לדוגמא הסופית, עד בחירת אופי הקמפיין והדוגמניות. הייתה לנו גם הזדמנות לשאול שאלות ובאמת היה מעניין ולמדתי המון.

הנה קצת תמונות שצילם צלם האירוע: 
כל הבאות, מהמצלמה שלי:
על הקולקציה עצמה: למרות דברי המעצבת לא הרגשתי שיש משהו פורץ דרך בקולקצייה של 2011, ושייחד את הדגמים והפרינטים מקולקציות קודמות. עם זאת, היו כמה דגמים עם צבעוניות מוצלחת במיוחד ודוגמאות מרעננות שהייתי שמחה ללבוש בעצמי כמו הדגמים הבאים: [לחצו על התמונות להגדלה]
 אני חושבת שאת החזיה הבאה גם הייתי בוחרת עבורי מבחינת גיזרה- את השאר אהבתי יותר בגלל הפרינטים:
**מצטערת שלא צירפתי תמונות יותר ברורות מהקטלוג, אבל המחשב הרגיל שלי התקלקל והמחשב שאני מעדכנת ממנו לא מזהה את הדיסק.


בסך הכל קולקצייה קיצית וצבעוניות עליזה. במיוחד רוצה לציין שתי נקודות חיוביות לשימור:
1. גם הפעם בגדי הים מוצעים בשיטת המיקס אנד מאץ' שמאפשרת לכל אחת ואחת לשלב את גזרת התחתונים עם גזרת החזייה המתאימות לה ביותר, וכן לשלב בין הצבעים וההדפסים.
2. כל הפרינטים מוצאים במספר גזרות שמאפשרות לכל אחת ואחת למצוא את הבגד ים המושלם בשבילה מבחינת גזרה. וגם סקאלת המידות שהיא יחסית רחבה [תלוי בדגם], היא ללא ספק נקודת זכות.



מאוד נהניתי להיות באירוע כזה, זו הייתה חוויה מיוחדת ומהנה, שמחתי להכיר את הבנות. 
חוץ מזה הקולקצייה מתוקה, פרקטית ובהחלט אפשר למצוא שם כמה דגמים שיקלו על החמסין.
בעיקר שמחתי על ההזדמנות לשוחח עם המעצבת והאנשים שעומדים מאחורי הקלעים..
חוץ מזה, הרשומה הזו משתתפת במן תחרות שמארגנים "תפוז" ו"גוטקס", שבמסגרתה התבקשנו לבחור איזה שהם פריט\ פריטים אהובים בבית שאנחנו רואות ככאלה שיכולו לשמש השראה לבגד ים,
בחרתי בפיסת בד שהיא חלק מדלת האמבטיה שלנו בבית, כי אני מאוד מתחברת לצבעוניות וההדפס שבה וגם לרקמות שמשלימות את הבד הראשון. מאוד קיצי ורומנטי וללא ספק משהו שמתחבר לי עם קיץ, ים והאווירה הקלילה הזו.
בחרתי גם בחלק מתמונה שצייר סבא שלי ז"ל, שוב בגלל הצבעוניות, שהפעם היא פחות בהירה ורומנטית,  אבל משלבת כמה מהגוונים האהובים עלי- טורקיז וצבעים של אוקיינוס. גוונים שילכו נהדר עם השיזוף, ועושים לי אסוציאציות של שעות אחר הצהריים של הקיץ וגורמים לי להתגעגע. 
ובחרתי גם בתמונה הישנה הזו שתלויה על קיר החדר שלי. זה רישום בשחור לבן. אני לגמרי יכולה לדמיין בגד ים לבן עם רישום עדין בגווני שחור, אני חושבת שיש בזה משהו מרענן ולא מובן מאליו מול ההדפסים הצבעוניים והקיציים שבדרך כלל רואים בקיץ. זה משהו שבהחלט הייתי לובשת ושמחה לראות.
בכלל יש משהו מרשים בבגד ים לבן [למי שיכולה להרשות לעצמה..] על השיזוף- ואם אפשר לשלב את אהבתי העזה לרישום זה בכלל נהדר. אני יכולה לדמיין את זה כהדפס או כרקמה ושתי האפשרויות מוצאות חן בעיני.
הדובדבן שבקצפת היה שקיבלנו מתנה בגד ים מהקולקציה החדשה, לצערי התבלבלו במידה שלי , אבל החלפתי אותו לדבר המהמם הזה:
בחרתי בהדפס שהכי אהבתי, ובמבנה החזייה שאני חושבת שהוא המתאים לי ביותר [עם ברזלים], הוא מושלם!!!!! אני מאוהבת בוא ומחכה כבר לקיץ...
מקווה שנהניתם מהפוסט ובכלל תודה שאתם עוקבים\עוקבות אחרי.
שלכם, מיכל

4 תגובות:

  1. איזה כיף לקבל עדכונים :-)

    הבגד ים שבחרת באמת מגניב ואני מניחה שהיא תחמיא, ככה היא נראית לפחות..

    אני שמחה שניהנת, יש הטבות בלהיות חבר בפורום אופנה (-;

    המשך שבוע מדהים שיהיה לך 3>

    הדס :)

    השבמחק
  2. שהיא ?! חחחחחח שהוא יחמיא !!! D:

    השבמחק
  3. אהבתי את זה :)

    http://1.bp.blogspot.com/-WL66hnL-DAc/TY_BohTmYWI/AAAAAAAACX4/SeS4GvYHBwI/s1600/%25D7%25AA%25D7%259E%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2594+930.jpg

    השבמחק
  4. הדס תודה רבה:) הוא באמת יצא מחמיא,
    שבוע מצויין:)


    Macabre Doll
    גמאני ממש ממש אהבתי אותו!!

    השבמחק