קצת שופינג

יש לי וידוי, איך שמתחיל הסייל בזארה מתפתחת אצלי אובססיה משונה כזו לעבור בכמה שיותר סניפים של זארה כדי ללקט מציאות. האמת שהשיטה הזו די מוכיחה את עצמה כי איכשהו בכל סניף, בעיר אחרת או אפילו רק בקניון אחר, נשארים פריטים אחרים לגמרי. לפעמים אני מוצאת בסניף אחד משהו שבכלל לא ראיתי בסניף אחר במשך כל העונה.. כך שזה אפילו לא רק עניין של מידות אלא עולם ומלואו של נפלאות! בדרך כלל בשלב הזה של הקיץ, עיצומם הסיילים, אני מבצעת את השופינג האינטנסיבי ביותר בשנה.. השנה, זה לא בדיוק ככה. המלאי בחנויות לא הרשים אותי ולמען האמת גם המבצעים לא. הלו"ז שלי כלכך עמוס שאני ממש נלחמת על כל חצי שעה של הסתובבות מה שמאלץ אותי [ואולי זה לטובה] להקדיש את הזמן רק למציאת ומדידת הפריטים שהלהיבו אותי באמת או שבאמת הייתי צריכה. הנה שני דברים שקניתי השבוע:

שמלת חורף בדוגמת טיגריס שתיראה מהמם עם גרביונים! 79 שקלים בזארה בקניון רחובות

וחצאית שלגמרי התאהבתי בה, רואה אותה מדלגת קלות מאאווטפיטים של קיץ לאאווטפיטים של חורף ועושה את העבודה. ההדפס הוא של חתולים בשלל צורות- אהבתי, סוג של חיקוי לקולקציה המהוללת של מיו מיו. המחיר 70 שקלים- לגמרי לא שווה את המחיר לאור העובדה שהיא סתם חתיכת בד עם גומי ואין לה גזרה בכלל. אבל כלכך התאהבתי בה שזה בכלל לא שינה לי. עלה לי הרעיון גם לקנות כמה בדים עם הדפסים כאלה שובי לב ולתפור מהן את החצאיות הפשוטות האלה. קל-זול-מהמם ושימושי. מקווה שיצא לי לעשות את זה .
החצאית נקנתה בזארה סניף קניון רמת אביב.

(לחצו על התמונה והגדילו כדי לראות את ההדפס)
יש לציין שסניף "הבית" שלי הוא בכלל בדיזינגוף סנטר.
וכמו ששמתם לב, שני הפריטים במקרה בשחור לבן והדפסי חיות. במקרה, אבל זה נחמד כי אני ממש ממש אוהבת בעלי חיים וגם אין לי כמעט פריטים בשחור לבן:)

חוץ מזה, מאז שסיימתי תיכון התחלתי לעבוד ממש הרבה כל יום והסדר יום שלי הפך ממש מוזר, מעייף ועמוס. חשבתי שיתפנה לי מלא זמן עם סיום הלימודים לעשות כל מיני פרוייקטים וגם סתם להסתלבט אבל בנתיים אני טוחנת שעות בעבודה. אחד הדברים שהכי השתבשו לי הן הארחות. התחלתי לאכול ממש מוזר ולכן החלטתי היום שאתחיל לאזן את התפריט ולשמור על סוג של סדר. היום כשחזרתי הביתה אכלתי את הארוחה המפנקת הזו:
מרק אפונה וירקות טחון טעים טעים של סבתא ושני צנימים מחלה מתוקה עם חמאה. מעדן!
כמובן שנאלצתי לאכול במזגן כי ה32 מעלות גיהנום שהיו היום ממש לא התאימו לסעודת המלכים הלילית שלי.
היה יום נהדר.

ד"א, יום רביעי יש לי טסט!!! [ראשון ואחרון אני מקווה]
נשיקות ולילה טוב יקרים,
מיכל

6 תגובות:

  1. אותי זה מאוד מעצבן שהסניפים בחנויות רבות 'לא מתואמים'.הם רק מפספסים קהל לקוחות לפי דעתי,ולפעמים זה פספוס רציני.נחמד שאת רואה את זה בתור אתגר ליקוט:)
    מדדתי את הסוודר הזה כשמחירו היה כמעט 200 ש"ח,נורא התלהבתי מההדפס כי הרבה זמן רציתי משהו מנומר.כשמדדתי את הסמול הוא היה ממש צמוד ומגעיל,ומדיום לא היה..לארג' היה כמו שק עליי
    איזה כיף לך! שני הפריטים מקסימים.ואת חייבת להעלות תמונה של ההדפס חתולים מקרוב!!
    בנוגע לחום-ברגע שירדתי מהמטוס מורשה הקרה בישראל פשוט נמסתי מרוב החום.עד עכשיו קשה לי להתרגל אליו..המזגן הולך לעבוד הרבה יותר כשאני בבית מעכשיו ;)

    השבמחק
  2. לא מפריע לי ללקט בין הסניפים, והנמר שלך מהמם :)

    השבמחק
  3. קודם כל - תתחדשי!
    ואני די מקנאה בך על הזמן שאת מוצאת בלהתרוצץ בקניונים לאחר חיפש הפריט השווה של זארה.
    אולי תקחי אותי גם?
    :)

    השבמחק
  4. יש לך בלוג מהממם!
    תמיד כיף לחכות לסוף עונה ואז לראות שקנית משהו במחיר מציאה

    מוזמנת לבקר

    השבמחק
  5. blossom button- נכון, זה מעצבן אבל אני נהנת מהצד הטוב שבזה! מתה על הגילויים האלה. בקשר להדפס, נזכרתי שאם לוחצים על התמונה אפשר לראות אותה די בגדול ורואים את כל ההדפס בבירור:)
    3>

    נעלולה - תודה זו הייתה אהבה ממבט ראשון, מקווה שמחר יצא לי לעבור גם בעזריאלי:)

    Shani -תודה, האמת היא שבכלל אין לי זמן, מאז שסיימתי בצפר אני פול-טיימ ג'וב ואין לי אויר, וממש מגרדת את החצי שעה הזו בקניון בין לבין. במקרה ממש יצא לי להיות בסניפים האלה תוך כדי סידורים..חח אני ממקסמת את שעות הפעילות כל יום עד כדי טירוף.
    ואת מוזמנת:)

    Lior Donskoy- סוף עונה איז מיי מידל ניים:) ותודה רבה, צירפתי אותך לעמודת הלינקים שלי בצד:)

    השבמחק
  6. גם אני ממש עסוקה כל היום! אז התחלתי לעשות קניות באינטרנט.. אפשר לעשות שופינג 24/7 ! אז גם כשכל החנויות סגורות אני עושה שופינג :)

    השבמחק