השופינג מפריז

אין לי מושג איך זה קרה אבל שכחתי להראות לכם את השופינג מפריז. אולי בגלל הסדר יום הלא הגיוני שנהיה לי מאז שסיימתי בצפר. אני עובדת עכשיו המון המון ומתקשה להתרגל ללו"ז המוזר של עבודה במשמרות. לא היה המון שופינג אבל את הדברים שקניתי אני אוהבת מאוד.
ד"א מצטערת שכל העידכונים סובבים סביב השופינג שלי, אבל א', זה מה שאני עושה עכשיו :) [בין המשמרות] וב' אין ממש מי שיצלם אותי כרגע היות ורומי כבר חיילת ואחותי גם כן והן תפקדו כצלמות הבלוג עד כה. מקווה שבקרוב יהיה יותר פוסטים עם לבוש אבל בינתיים, הנה הצצה לשופינג בפריז:
-אפשר ללחוץ על התמונות להגדלה-



המון דברים כבר ראיתם בתמונות [אני מקווה], וחוץ ממה שכאן יש גם טבעת די מדהימה משוק הפשפשים עם זני ראשים של זאבים שהמצלמה שלי לא הצליחה לצלם טוב אז תראו אותה בהזדמנות אחרת.
בתמונות: גופיות מנוקדות- H&M כ"א באזור ה24 שקלים ואפשר ללבוש אותן גם כשמלה קצרה, בקבוק קוקה קולה בעיצוב קארל לאגרפלד [שמרתי למזכרת, עיתונים משנות החמישים [מארי קלייר שאני מנויה אליו בימים אלה, איזה מרגש! כנראה אמסגר אותם]-שוק הפשפשים, חצאית- יד שנייה כ-25 שקלים [יש לה גם טקסטורה נורא מיוחדת מקווה שאפשר לראות בתמונות, שמלת הנשף המדהימה שלי- איזשהו בוטיק עבור משהו כמו 125 שקלים!!, סיכות דש- מזכרת מהתערוכה שלי איב סאן לורן- בערך 10 שקלים לשתיהן, נעליים שכבר נראות ממש מג'וייפות אז תסלחו לי על זה- 50 שקלים בסתם חנות זיבלית כזו ותיק מהמם מעור מאותה חנות יד שנייה ב50 שקלים או פחות [הוא כלכך אני!!!]


חוץ מזה, היה לי היום טסט, פעם ראשונה. יש לי הרגשה שנכשלתי אבל אי אפשר לדעת, אקבל תשובה רשמית בצהריים! תחזיקו לי אצבעות.
בנתיים אני הולכת לעבודה., שיהיה יום מדהים לכולכם:)
מיכל

5 תגובות:

  1. יו ניסיתי להשיג באלף ואחת דרכים את הבקבוק של קארל!
    עדיין מוכרים אותם?

    מחזיקה לך אצבעות!!

    השבמחק
  2. אין לי מושג אני מניחה שכן! ותודה, אבל לא עברתי:(

    השבמחק
  3. להתנצל על פוסט קניות?!?! אני אוהבת פוסטים כאלה...ובהצלחה עם הטסט

    השבמחק
  4. תתחדשי! מכל השלל אהבתי במיוחד את השמלה:)

    השבמחק