240810

אני לא בטוחה מי זוכר אבל לפני די הרבה זמן כתבתי כאן שאני ממש ממש חושקת בפריט תחרה ושעדיין לא מצאתי את המושלם עבורי. ביום ראשון האחרון הייתי חולה ונשארתי אצל חבר שלי עוד יום [במבשרת ציון] שבמהלכו הסתובבתי שם בקניון עם אמא. יש שם איזו חנות יד שנייה שנקראת "הזולה" והיא ממש זולה וחמודה. קניתי שם את החולצה הזו, שהייתה ממש אהבה ממבט ראשון ועלתה 38 שקלים בלבד. קניתי גם חצאית חמדמדה במחיר מצחיק שתראו כאן בקרוב. אני ממש מרוצה מהרכישה ולמרות שכבר סוף הקיץ...אני בטוחה שהחולצה הזו תשמש אותי גם בעונה ה"קרה"..
ככה בחרתי לשלב אותה היום ליום של עבודה ותכף יציאה עם הבנות:):
שוב תודה לאחותי המדהימה על התמונות! הפעם אני לובשת: חולצה חדשה חדשה [מיום ראשון] שקניתי במבשרת ציון בחנות יד שנייה שנקראת "הזולה" בעבור 38 שקלים בלבד, מכנסיים קצרים מגריפ עודפים בצומת ביל"ו כ-33 שקלים, שרשרת מתנה מהשכנה, סנדלים- "מרקו" בשנקין- 50 שקלים. ולק חדש ומהמם של JA-DE שעלה 13 שקלים במבצע ואני די מאוהבת בו כרגע. 
אני הולכת עכשיו לראות עם חברות את הסרט "פעם הייתי" ששמעתי עליו רק דברים טובים, מקווה שבאמת כך יהיה.. יש לי ציפיות גבוהות מאדיר מילר שאני והחבר היינו בסטנד-אפ מוצלח מאוד שלו לפני כשבוע. הבחור ממש ממש מצחיק אותי!
ואחר כך אולי לשתות משהו.
 ערב טוב חמודים,
מיכל

2 תגובות: