ג'ניפר אניסטון בדמות ברברה סטרייסנד

הצצה לגליון הארפר'ס באזאר האחרון, ג'ניפר אניסטון נכנסת לנעליה של ברברה סטרייסנד  במחווה מרשימה ועושה את זה נהדר [לפחות בעיניי]
לשיפוטכם:
0803_aniston_harpers_launc

וקצת תמונות מקוריות

כשמציגים את זה ככה, הן באמת די דומות. לא?

חוץ מזה, לא עברתי את הטסט לצערי, מקווה שעוד שבועיים יהיה לי עוד אחד. גם הקדימו לי את התאריך גיוס פתאום מפברואר לינואר, שזה די משמעותי עבורי אפילו שזה רק חודש. בעקבות כך החלטתי לצמצם את המשמרות בעבודה וסוכם שעד סוכות אעבוד אינטנסיבי כמו עכשיו ואז אעבור לחצי משרה ואהנה מהאזרחות, לפחות ממה שנשאר לי. אני די שמחה מההחלטה, סוף סוף אולי יתפנה לי זמן לכל הפרוייקטים שלי שאת רובם תראו כאן בקרוב.
הולכת לישון, מחר אני מתחילה עבודה רק בשעה שלוש שזה מאוד חריג יחסית ללו"ז העמוס של החודש האחרון. יש לי סידורים של "גדולים", בנק וכאלה. פעם ראשונה שפג לי התוקף של הכרטיס אשראי ואני צריכה ללכת לראות מה עושים עם זה. תכף משכורת:) צריך לטפל בזה מהר.
ואז אני מקווה שיצא לי להסתובב קצת, בא לי על סנטר-עזריאלי ונחלת בנימין, מה שלא יוצא לי עם העבודה בזמן האחרון. יש כמה שטויות מהסדקית שממש בא לי!

לילה טוב,
מיכל

5 תגובות:

  1. מהמם! אני חייבת לציין שאני מאוד נהנית מהבלוג שלך :)

    השבמחק
  2. וואו איזו מחמאה! תודה רבה, ממש כיף

    השבמחק
  3. יפה לג'ניפר הלוק הסיקסטיזי הזה- חבל שהיא לא השאירה את האף הישן שלה, ככה הן היו הרבה יותר דומות :P

    השבמחק
  4. מה<?? יש לה ניתוח אף? מה את סחה

    השבמחק
  5. ברברה סטרייסנד הרבה יותר יפה ומיוחדת מג'ניפר אניסטון. היא לא הנערה מהבית הסמוך, האמריקאית האולטימטיבית. אניסטון היא סוג של בובת ברבי לעניים. היא טובה לשחק בסדרות אבל לא בסרטים גדולים.

    השבמחק